2009. március 6., péntek

Working harder (make it better)

Na, kérem tisztelettel, végre elkezdtem a medence-ipart. Az előző két nap azzal telt, hogy Igorral és Chrissel végigjártuk a nyitásra váró medencéket, ahol a fürdőszobákat, és a wc-ket összeraktuk. Nem hangzik valami csábítóan, de most azért jobban esik, mint irodában ülni. :)

Ma pedig végre megkaptam az autót, amit közben megjavítottak. Elvittem a kocsimosóba, ahol kívül-belül újjá varázsoltam. Látnotok kellett volna a hab színét, amit a kárpit tisztításnál használtam, majdnem fekete lett a kosztól. Nem tudom, hogy otthon lehet-e kapni, de itt találtam új-autó szagú wunderbaum illatosítót. Beteszed a piros ezerötösbe, és olyan szag lesz, mintha most vetted volna a Wallis-tól. :) Lehet, hogy beszerzek majd egyet.

Ma igazából szerszámok pakolásával telt az idő. Két amerikai srác maradt: Brian (white trash, de jó fej), és Leon (nagydarab feka, tök aranyos). Úgyhogy leltároztunk, meg osztogattunk szerszámokat meg alkatrészeket. Sikerült egy medencéhez is eljutnom, amit majdnem egy órán keresztül takarítottam, úgyhogy az volt a nap első és utolsó medencéje is egyben. Remélem a holnapi napom termékenyebb lesz.

Amúgy minden hó elolvadt, süt a nap, ma pólóban és farmerban voltam egész nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése