2009. március 11., szerda

Miért kell a bejegyzéseknek címet adni?

Dolgosan telnek a napjaim. Nagyjából megcsináltam a beosztásomat is, hétfőn, kedden 4 medence, szerdán 1 medence + segítek ahol kell, csütörtökön és pénteken megint 4 medence, szombaton beugrok ide-oda segíteni, vasárnap pihi. Holnap mondjuk pont segítenem kell Brian-nek medencét savazni (sósavval lemaratni az algát a medence faláról), úgyhogy a péntekem kicsit sűrűbb lesz.

Naponta nagyjából 200-250 km-t vezetek, úgyhogy ahhoz, hogy feldobjam az autópályák monotonitását, akartem venni egy fm transmittert az ipodomhoz. Találtam is egyet 30 dollárért a Target-ben (olyan mint a Wal Mart). Meg is vettem, de annyira recsegett, hogy a nap végén visszavittem. A következő párbeszéd zajlott le köztem és a vevőszolgálatos csaj között:

- Jónapot! Visszahoztam ezt az fm transmittert.
- Volt vele valami probléma?
- Kicsit recsegett, úgyhogy mégsem kell.
- Értem. Tessék, itt a 30 dollár kézpénzben.
- Köszönöm, viszlát!

Na ezt csináld utánam egy Tescoban! :) Utána végülis neten találtam egyet 5 dollárért (ami mindenhol máshol 60 dollárba került), úgyhogy meg is rendeltem. A postaköltség többe került, mint a készülék. :) Eddig úgy néz ki egész jól megy.

Elkezdtem intézni az amerikai jogosítványomat is. Ehhez el kellett mennem egy 3 órás oktatásra, ahol a drog és alkohol hatásairól, illetve az ehhez kapcsolódó törvényekről volt szó. Ha jól tudom, akkor otthon 0.04%-os véralkohol szint felett veszik el a jogosítványt. Ez az érték itt 0.07%. Tehát ha iszol 3 sört és két felest, akkor még nyugodtan vezethetsz (feltéve, hogy 95 kg vagy). Hát ezek után nem csodálom, hogy ennyi közúti baleset van. Még viccesebb, hogy a 16-18 év közötti vezetőknél (akik csak szülők írásos engedélyével, ideiglenes jogosítvánnyal vezethetnek) ez az érték 0.02%. Tehát elvileg ők is vezethetnek egy sör után. Miután megkérdeztem az oktatót, hogy hogy is van ez, azt felelte, hogy ezt azért találták ki, hogy ha valaki köhögés elleni szirupot használ, vagy eszik a nagymama rumos-diós süteményéből, akkor ne legyen szegény ártatlanul elítélve. Hát erre igazából nem tudtam mit válaszolni. :)

Március 15-én főzök egy kis gulyást (elvégre nemzeti ünnep, vagy mifene), meg koccintok egyet Szibillával. Kokárdát is hoztam magammal, úgyhogy ha jól sikerül az ünneplés, este mehet a „kossuthlajosaztüzente” :). Ha pedig az este folyamán ez a hazafiság a honvágy és az ünnepi eufória révén hirtelen átfordulna radikális nacionalizmussá, akkor csak fogok egy amerikai zászlót, leszedem a kék csillagos részt, és máris kész az árpádsávos. :) Aztán Chrissel (rögtönzött Bem apó) összefogunk, és szétrúgjuk Igor seggét (aki meg ugye szerb). :)

Na sok puszi nektek!

1 megjegyzés:

  1. azért a gulyás mellé küldjetek le valami pálinkát is. remélem, volt annyi eszed, hogy vittél magaddal :)

    nekünk azt hiszem idén is be kell érnünk a kukagyújtogatással, padborogatással :)

    VálaszTörlés