2009. március 25., szerda

Speeding

Ne haragudjatok a kimaradásért. Kicsit lusta voltam. :)

Kezdjük azzal, hogy múlt héten megbüntettek gyorshajtásért. A helyzet az, hogy a legtöbb autópályán 65 a sebbességkorlát, de ha 80-al mész, azt még elnézik. Igazából majdnem mindenki 75-80-al megy, úgyhogy általában én is követem a többi autót.
Egy kisebb autópályán mentem, előttem mögöttem senki, néztem a tájat, kicsit el is bambultam. Egyszer csak látom a tükörben a rendőrautót villogni. Lehúzódtunk, ő odakött hozzám.

- Tudja miért állítottam meg?
- Hát, gondolom gyorshajtás.
- Maga szerint mennyivel ment?
- 80.
- Igen, és itt 55 a korlát.

Van néhány autópálya, és néhány útszakasz, ahol tényleg 55 a korlát. Csak én ezt nem figyeltem :(. Aztán elkezdett kötözködni, hogy azon az úton nem tartózkodhat kereskedelmi jármű. Én erősködtem, hogy ez nem kereskedelmi jármű (mivel a kamion, busz, taxi tartozik a kereskedelmi jármű kategóriába, ráadásul azoknak külön rendszámuk is van, megnéztem utólag a jogszabályokat is). Nem tudtam meggyőzni, de végül csak a gyorshajtásért büntetett meg 185 dollárra (4 esztergomi látképes :)). Este be is fizettem szépen a neten keresztül az államkasszába. Remélem a vak gyerekeknek megy a pénz.

Ja, vicces volt még az is, ahogy átnyújtottam a nemzetközi jogosítványt. Tudjátok, ilyen 20 éves sajtpapírból van, elég igénytelen az egész. A fényképem celluxal van ráragasztva. Mikor átadtam megkérdezte:
- Ugye ezt maga sem gondolja komolyan?
- Én nem, de a hazám igen. :) Sajnálom, de ezt adták.
Úgyhogy végül csak a magyar jogosítványomat kérte el, de nem volt vele gond. Mondta, hogy minél előbb csináltassam meg az amerikait. Hétfőn megyek még vissza egy forgalmi vizsgára, utána elvileg meglesz.

Ezen kívül semmi sem történt. Csütörtökön és szombaton általában a Brian-nek segítek medencét pucolni, amúgy meg csinálom a dolgaimat.

Közben meg kaptunk egy ajánlatot High Sierra Pools-tól, hogy mehetünk nyáron Bostonba supervisornak. Remélem Dominik nem lesz olyan mérges, ha lelépünk. :) Igazából a pénz ugyanannyi lenne, csak hát mégiscsak New England-ben lehetnénk. Még tárgyalok velük, majd ha kiderül valami, akkor szólok.

Ja, megérkezett az 1TB-os külső vincseszterem is, úgyhogy elkezdtem letölteni az internetet. :)

Csók!

3 megjegyzés:

  1. a nemzetközi jogsi tényleg ultragáz :) én egyből vittelek volna guantanamóra.

    VálaszTörlés
  2. Najó, igazából most is onnan írok :)

    VálaszTörlés
  3. Aki gyorsan megy azt idonkent elkapjak, nekem mar nagyon kijar, hogy megcsipjenek. De azert megprobalok ovatos lenni.

    VálaszTörlés