2009. március 17., kedd

Új hét

Sziasztok ismét! :)

Szombaton elmentem segíteni Brian-nek, mivel a társa aznap szabad volt, és egy elég nagy medencét kellett kitakarítani. Úgy kezdődött a nap, hogy az aggregátor elromlott, így ugrott a nagy nyomású slag. Maradt a kerti slag, amivel megháromszorozódott a munkánk, mivel sokkal nehezebben viszi le a koszt, még úgy is, hogy a savval lemartuk. A medence felénél meg elfogyott a sósavunk, úgyhogy ott megállt a tudomány. Mindegy, hétfőn befejezték elvileg a munkát.

A március 15-e mégsem úgy alakult, ahogy gondoltam. Reggel felkeltem, és beautóztam DC-be, mivel már nagyon untam magam otthon. Igazából amióta megjöttem nem is voltam sehol (leszámítva a medencéket, de hát ott semmi látnivaló nincsen). Kb. másfél órába telt, mire bejutottam a városba, ugyanis minden főút le volt zárva kordonokkal és rendőrautókkal. Na ne...már itt is??!! :)

Aztán persze kiderült, hogy a Szent Patrik napi felvonulások miatt volt ez a nagy készültség, nem pedig a magyar tüntetők törtek be a Fehér Házba. Egész közel meg tudtam állni a Fehér Házhoz, körbesétáltam az épületet, majd elmentem a Washington Emlékműhöz (obeliszk), ahol felvonultak az írek. Voltak sztep-táncosok, voltak ír kutyakiképzők, voltak ír bohócok, meg koboldnak öltözött emberek, szóval mindent amit ilyenkor el lehet képzelni. A kokárdámmal nem sok feltűnést keltettem, hiszen majdnem mindenkinek ilyen volt, csak a piros helyett narancssárga színű, úgyhogy viszonylag jól el tudtam vegyülni. :)

Otthon még előző nap megnéztem, hogy lesz-e valami magyar ünnepség valahol. Találtam is egy rendezvényt, úgyhogy DC után elmentem a megadott címre. Egy templomban volt az egész műsor, voltak cserkészek, akik Kossuth nótákat énekeltek, meg előadták a március 15-ikei eseményeket. Igazából ez abból állt, hogy egymás mellé álltak, és mindenki mondott 3 mondatot, de azért aranyosak voltak. Utána beszédet tartott a magyar nagykövet, utána valami nő tartott előadást március 15-ike fontosságáról, egy lány valamit fuvolázott, utána meg egy srác zongorázott. Nagyjából ennyi történt. Kb. 100-an lehettünk összesen, túlnyomórészt 60-80 év közötti házaspárok, úgyhogy az asztalon táncolás elmaradt. Utána indultam haza, de gulyást főzni már nagyon lusta voltam, úgyhogy kínait ettem. :) Szibilláék késő este értek haza, Chris is elvolt valahol, úgyhogy egymagamban ünnepeltem.

Úgy volt, hogy kedden (ma) Pennsylvániába megyek Chrissel, ezért hétfőn letudtam az összes medencémet, utána rohantam intézni a jogosítványt. Kb. másfélóra üldögélés után leadtam minden papírt, majd irány a KRESZ teszt. 20 kérdés van, 17-től megvan. Gondoltam elég egyszerű lesz. Az első 15 kérdést röhögve megcsináltam. A kérdések színvonala ilyesmi volt (és tényleg nem viccelek!).

Mit jelent a stop tábla?
a, balra kell fordulni
b, meg kell állni
c, gyorsítani kell, nehogy belénk jöjjenek hátulról
d, nem szabad előzni

Az alkohol...
a, gyorsítja a reakcióidőt, ezért fogyasztása vezetés előtt ajánlott
b, pszichoaktív drog, melynek fogyasztása befolyásolja vezetési képességeinket
c, más drogokkal együtt fogyasztva teljesen ártalmatlan

Ezek egyszerűek voltak, ám az utolsó 5 kérdés hülye állami, illetve szövetségi jogszabályokra kérdezett rá. 1 ponttal sikerült megbuknom. :) De itt az a jó, hogy minden nap egyszer lehet próbálkozni, és tök ingyen van az egész. Mondták, hogy másnap menjek vissza.

Este kiderült, hogy mégsem kell mennem Pennsylvániába, mivel Igor megy Chrissel, így tehát lett kedden egy szabadnapom. Reggel elintéztem a jogsit, sikerült a teszt, úgyhogy kértem is egy időpontot a gyakorlati vizsgára. Sajnos csak március 30-ika után volt már hely, így ez még kitolódik két héttel. Utána vettem egy hajnyírógépet, és levágtam a hajamat, ami meglepően jól sikerült ahhoz képest, hogy most csináltam ilyet életemben először. :)

Holnap elvileg marad a szokásos menetrend, egy medencét kell megnéznem (illetve mégegyet, ami hétfőn kimaradt).

Remélem mindenkivel minden OK otthon! Sokat gondolok rátok! :)
Legyetek jók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése